Start

søndag den 24. februar 2013

Dukkeside

Velkommen til min Dukke side

 Jeg har valgt at lave en side til mine dukker separat, 
så de kan vises rigtig frem
Alle mine dukker er unika, dvs. at jeg ikke laver to ens, tøjet kan der være gengangere af, men der vil altid være noget anderledes at finde.

jeg elsker at sidde og sy dukkerne og finde frem til hver deres helt egen personlighed.

jeg håber at der vil komme rigtig mange skønne dukker ud af det.
måske finder du en du gerne vil eje, så finder vi en løsning på det :)

Dukkerne laves primært af bomulds stoffer, genbrugs retro stof fra sengetøj og andre passende materialer, de fyldes med Polyester fyld, og håret laves af filt.
resten er en leg af farver.. jeg arbejder hele tiden på at lave nyt til dukkerne, så de hele tiden bliver unikke..
enkelte dukker egner sig måske ikke til de helt små børn, da der kan være løse eller små dele på.
men alle piger vil helt sikkert elske deres egen personlige dukke.

Du kan selv være med til at designe din helt egen dukke, hvis du ønsker nogle specielle farver eller noget der hiver en bestemt personlighed frem.

Priserne ligger fra 250 og op.

Hvis du ønsker at bestille en dukke kan du sende mig en mail :)



Ingen kommentarer: